laurdag, april 01, 2006

Ljos i murkret

I dag oppdaga eg ein referent eg ikkje skjøna noko av.
Det var frå 2BB1 sin bloggstad.
Eg vart nyfiken og gjekk for å sjå korleis dette kunde ha seg, og jammen oppdaga eg den fyrste permalekkja som syner åt bloggen min.

Slikt vermer eit ferskt bloggarhjarta!

Takk for at du gjorde dagen min litt ljosare 2BB1! :)

8 Kommentarar:

Blogger Rambukk sa...

No har du to.

2/4/06 00:01  
Anonymous Anonym sa...

2 reperatører er bedre 1 reperatør, osv. ...Nå teller jeg deg og sa Geitekyllingen.......

2/4/06 00:19  
Blogger Rambukk sa...

Geitekyllinger er vel litt skumle. Særlig i disse fugleinfluensatider..

2/4/06 00:25  
Anonymous Anonym sa...

Ja, du har rett. Fløy akkurat en over taket mitt(hørte han hosta litt rart
på nynorsk) og en Rambukk satt seg akkurat ned på verandaen her og sang Juliussangen. ..blir arti lørdag av sånt,

2/4/06 00:34  
Blogger Journey sa...

Rambukk:
Hjarteleg takk!
Du vil få løni di før eller sidan.

To:
Kva i alle dagar er det du har i deg på laurdagskveldane?

tobb1:
Ljos i murkret skal verte:
I kveld vil du kunne lesa "HTML-skulen, del I" i denne bloggen.

Det må vera ei stor rørslehemming å vera skeivhendt. Eller, det kjem vel ann på kor skeive dei er, men når vinkelen tek til å nærme seg 90 grader vert det vel t.d. frykteleg vrangt å sykle?

2/4/06 09:54  
Anonymous Anonym sa...

Fott, - sjekker opp ikveld, - Ps ; Vet du hvordan man evt også kan kopiere inn en fotball tabell på høyresiden og så fortløpende kan oppdatere den ? eks som på ; FFKsupporter.net,.... hmm spøørr om mye her nå men, --haddde værte enklere på mail kanskje..men du får slette d fra bloggen om d ikke passer inn, -

2/4/06 15:32  
Blogger Journey sa...

¤gjeeesp¤
Det vart jammen notti før eg kom so langt at eg kunde setjem eg ned å blogge.
Ettersom klokka pip i otta i morgon og det er mjølkelevering og eg difor ikkje kan liggje og dra meg heilt til kl. 06.00, lyt HTML-skulen vente til i morgon.
Men alt som ligg og modnar, vert betre, eller korleis det var...

2/4/06 23:04  
Blogger Astrid sa...

Hei! Ja, det er greitt det. Berre legg meg til :)

3/4/06 09:23  

Legg inn en kommentar

<< Home